skaffaettliv

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Skoglund - 29 februari 2012 22:04

hej alla mina bloggläsare. idag har jag vart och badat som ni redan vet;)hmen när jag kom till pappa så snackade jag med han och sen va jag med nastja och oskar,anton.d,didrik, erik.. sen kom robin och elias till mig och vi sat vid datan och kolla lite bloggar och sådär.... jaja ska kolla andra bloggar nu hejdå .. pussochkram

Av Emma Skoglund - 29 februari 2012 16:19

hej alla mina bloggläsare idag har jag vart och badat med mamma ! på äventyrsbadet i borlänge!! (skitkul)

 men nu sitter jag i bilen med min dator och bloggar efter som jag inte han i morse ;) men när jag kommer till pappa så ska ja kanske va med nastja...;) men jaja ja bloggar mer när jag kommer hem till pappa    

Av Emma Skoglund - 28 februari 2012 12:53

Hej, idag har jag vart med linnea igen.. men sen skulle hon ha rid lektion så jag åkte hem! och nu sitter jag vid min dator och bloggar.. ska fixa lite bilder på   www.pizap.com     

Av Emma Skoglund - 28 februari 2012 00:06

 

Av Emma Skoglund - 27 februari 2012 21:34

Hej, syster och jag satt och skrev en text om varandra och det här är hennes text om mig...  



Emmajag tycker du e så jävla snäll, rolig,snygg (är avis) jag är as glar över att fått blivit bästa kompis med dig. Och tur att du och din mamma sa ja till våran vänskap!. Jag förstår hur svårt det va när jag va med nora asså ag fattar inte hur jag kunde va kompis med henne. Men nu är jag inte kompis med henne  utan har blivt fri..  Nu äe jag NÄSTA kompis med dig,jag älskar dig för att du är sjukt snäll, rolig osv osv osv osv osv osv osv osv  osv.. jag kan inte lixom beskriva min känsla för dig! gud va gulligt av henne ja älskar dig linnea gud ja tror jag svimmar....;)

Av Emma Skoglund - 27 februari 2012 20:01

Hej, som ni ser har jag laddat upp bilderna + att jag har skaffat en ny  header om ni inte gillar den komentera då så jag kan byta. Själv är jag nöjd med den....!     vi har typ yss insett att vi va som töntar förut och att vi lä vexa upp nu så vad tycker ni?  

Av Emma Skoglund - 27 februari 2012 18:20

                           

Av Emma Skoglund - 27 februari 2012 18:10

hej alla mina bloggläsare idag har jag vart med linnea men man kan säga att jag är det nu åxå!

Men iallafall så har vi knäpt lite kort, ridit,sminka oss haft as bra hmor. men ni kan få se bilderna så fort lnnea är klar med min kamera   puss & kram   

Presentation


Hej som ni vet är mitt namn emma.. jag älskar alla mina bloggläsare.. ni är mitt allt pusshej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emma skoglund

Hej! emma skoglund heter jag     


Ovido - Quiz & Flashcards